Kiedy likwidowane są konta internetowe w naszej Uczelni?

StartPOMOC - najczęstsze pytaniaKiedy likwidowane są konta ...

Konta poczty elektronicznej naszej Uczelni (a wraz z nimi inne konta dające dostęp do różnorodnych usług w systemach internetowych Uczelni) są likwidowane wraz z całą zawartością gdy otrzymujemy informacje (np. z dziekanatów GUMed lub Działu Kadr GUMed), że:

  • student lub doktorant (niebędący absolwentem naszej Uczelni) zrezygnował ze studiów lub został usunięty z listy studentów naszej Uczelni,

  • pracownik Uczelni zakończył pracę w naszej Uczelni,

  • użytkownik systemów internetowych Uczelni wycofał swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w systemach internetowych Uczelni:
    - wysyłając stosowną informację na adres e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
    - lub pojawiając się osobiście w Dziale Systemów IT,

    oraz gdy

  • użytkownik systemów internetowych naszej Uczelni nie logował się na swoje konto poczty elektronicznej w Uczelni przez 12 miesięcy.


Zobacz także:


Kontakt w razie problemów:

Dział Infrastruktury IT – HelpDesk IT
Gdański Uniwersytet Medyczny
e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
80-211 Gdańsk, ul. Dębinki 7, budynek nr 1, II piętro, pokój 2.04
tel.: (58) 349 1705

data aktualizacji: 20.04.2022 r.