Czy można zmienić swój login w systemach internetowych GUMed?

StartPOMOC - najczęstsze pytaniaCzy można zmienić swój logi...
TAK,
w systemach internetowych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego można zmienić swój login (czyli nazwę użytkownika).

Aby zmienić swój login należy:

  1. wysłać list na adres: helpdesk@gumed.edu.pl

  2. Aby zagwarantować sprawną zmianę Twojego loginu w systemach internetowych naszej Uczelni oraz uniknąć ewentualnych problemów ze zmianą loginu, niezbędne jest podanie w liście kompletu poniższych informacji:
    • imię i nazwisko,
    • numer albumu (czyli numer indeksu),
    • propozycja brzmienia nowego loginu,
    • numer telefonu (najlepiej komórkowego),
    • alternatywny (prywatny) adres e-mail.

LUB

złożyć wniosek o zmianę loginu za pomocą systemu zgłoszeń (system dostępny dla etatowych pracowników GUMed).

Prosimy pamiętać, że:
W systemach internetowych naszej Uczelni login jest fragmentem adresu e-mail, który ma postać: login@gumed.edu.pl

UWAGA 1:
Zmiana loginu w Twoim uczelnianym koncie poczty jest jednoznaczna ze zmianą Twojego loginu także w pozostałych systemach internetowych naszej Uczelni, takich jak np.: EXTRANET, fakultety on-line, ankiety on-line, eDziekanat, ePensum, itp.
UWAGA 2:
Z chwilą zmiany loginu, dotychczasowy “stary” adres e-mail staje się aliasem konta poczty. Czyli, jeśli ktoś wyśle do Ciebie list na dotychczasowy adres, to list dotrze na Twoje aktualne konto poczty w GUMed o nowej nazwie.


Zobacz także:


Kontakt:

Dział Infrastruktury IT – HelpDesk IT
Gdański Uniwersytet Medyczny
e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
80-211 Gdańsk, ul. Dębinki 7, budynek nr 1, II piętro, pokój 2.04
tel.: (58) 349 1705

data aktualizacji: 20.04.2022 r.