Jakie są zasady dostępu do Extranetu?

StartPOMOC - najczęstsze pytaniaJakie są zasady dostępu do ...

Dostęp do Extranetu mogą uzyskać wszyscy studenci, doktoranci i pracownicy Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego (GUMed) posiadający konto poczty w domenie @gumed.edu.pl oraz pracownicy szpitali GUMed.


  • Jeśli jesteś STUDENTEM GUMed, biotechnologii lub studiów podyplomowych i nie korzystałeś jeszcze ze swojego konta poczty w domenie gumed.edu.pl ani z EXTRANETU, to:

    1. wejdź na stronę Twoje konto studenckie

    2. wpisz w widoczne na ekranie pola formularza swój numer albumu (czyli indeksu) i numer PESEL lub datę urodzenia, oraz kliknij klawiszem myszki na klawisz [Dalej]

    3. jeśli wpisałeś prawidłowe dane, to na ekranie ukażą się:
      - Twoje imię i nazwisko,
      - nazwa studiów,

    4. zaproponuj brzmienie swojego loginu oraz hasło, jakie chciałbyś używać w systemach internetowych naszej Uczelni
      KONIECZNIE ZAPAMIĘTAJ POWYŻSZE INFORMACJE

    5. zaloguj się na swoje NOWE konto poczty przez stronę WWW email.gumed.edu.pl
      Nie później niż w ciągu kilku minut otrzymasz, na swoje NOWE konto poczty w domenie gumed.edu.pl, list z informacjami o zasadach dostępu do Extranetu.

    6. Aby uzyskać dostęp do Extranetu MUSISZ (zgodnie z instrukcją zawartą w liście) kliknąć w nim na link aktywacyjny.

    Pamiętaj, że konto poczty oraz Extranet są odrębnymi systemami ale w obu z nich masz ten sam login i hasło.
    Hasło dostępu do systemów internetowych GUMed zawsze możesz zmienić za pośrednictwem stron WWW.


  • Jeśli jesteś PRACOWNIKIEM GUMed i chcesz uzyskać dostęp do EXTRANETU, musisz wpierw założyć osobiste konto poczty na serwerze GUMed zgodnie z instrukcją opisaną pod adresem:
    email.gumed.edu.pl > nowe konta poczty

    Wszystkie sprawy związane z zakładaniem kont na serwerach Uczelni załatwiamy on-line. Nie musisz tracić czasu na drukowanie jakichkolwiek papierów ani osobiste wizyty u pracowników działów IT.

    Razem z osobistym kontem poczty zostanie od razu skonfigurowane Twoje konto dostępu do EXTRANETU.


  • Jeśli jesteś PRACOWNIKIEM GUMed i już POSIADASZ KONTO POCZTY na serwerze GUMed, ale masz kłopoty z zalogowaniem do EXTRANETU, to skontaktuj się w tej sprawie (ze swojego osobistego, uczelnianego konta poczty) na adres e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl lub zadzwoń: (58) 349 1705.


  • Jeśli jesteś:
    • OPIEKUNEM ROKU STUDIÓW
    • OPIEKUNEM PRAKTYK STUDENCKICH
    • STAROSTĄ ROKU
    • PRACOWNIKIEM GUMed, KTÓRY UZYSKAŁ UPOWAŻNIENIE od swojego kierownika, ABY PEŁNIĆ FUNKCJĘ REDAKTORA stron extranetowych jakiegoś przedmiotu,

    to wzór formularza zamówienia uprawnień redakcyjnych oraz instrukcje dla redaktorów stron extranetowych są dostępne w EXTRANECIE po kliknięciu w klawisz: Extranet > INSTRUKCJE > Instrukcje dla redaktorów stron extranetowych.

    lub skontaktuj się (ze swojego osobistego, uczelnianego konta poczty) z pracownikami Działu Infrastruktury IT – HelpDesk IT na adres e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl podając poniższe informacje:
    • nazwa redagowanego przedmiotu (wg nazewnictwa z dziekanatów GUMed),
    • kierunek/typ studiów/rodzaj studiów/rok studiów.

    Dzięki podaniu w/w precyzyjnych informacji uzyskasz dostęp do odpowiedniego panelu redakcyjnego w EXTRANECIE.


Zobacz także:


Kontakt w razie problemów:

Dział Infrastruktury IT – HelpDesk IT
Gdański Uniwersytet Medyczny
e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
80-211 Gdańsk, ul. Dębinki 7, budynek nr 1, II piętro, pokój 2.04
tel.: (58) 349 1705

data aktualizacji: 20.04.2022 r.